piątek, 28 października 2016

1. Kim właściwie była ta piękna pani?

Jestem Laura i kiedyś słyszałam, że zawsze mam trochę za dużo do powiedzenia. Piszę odkąd pamiętam. Mam błękitną duszę, skłonności do przesady, kilka mniejszych i większych problemów, które zatruwają mi życie i od niedawna także siebie, swoją najlepszą przyjaciółkę. Studiuję sztukę pisania na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, a na początku 2017 roku będę mogła pochwalić się też dyplomem z kursu dietetycznego. W przyszłości bardzo chciałabym pomagać osobom, które tak jak ja cierpią z powodu zaburzeń odżywiania, a poza tym tworzyć teksty, które komuś zdarzałoby się czytać, jeździć po świecie i tatuować sobie niemądre cytaty. Zupełnie nie znam się na książkach (sprawiam wrażenie oczytanej, ale to pic na wodę) czy filmach, nie interesuje mnie polityka ani to jak mieć ciastko i je zjeść, ale za ciężko znaleźć kogoś, kto wie o jedzeniu więcej ode mnie. Gdybym mogła być kimś innym chciałabym być jedną z księżniczek Disneya, najlepiej zaradną Tianą z Księżniczki i Żaby. Nie boję się trudnych tematów, bo i ja nie jestem taka całkiem prosta. Piszę tylko o prawdzie, zawsze w najbardziej dosadny sposób. Na tej stronie chciałabym pokazać wam świat zielonymi oczami niebrzydkiej i szalenie niestandardowej dziewczyny, która przez wiele lat walczyła ze sobą na każdy możliwy sposób i całą masę mniej lub bardziej praktycznych poradników czy tekstów, dotyczących głównie (choć nie tylko) tematyki żywieniowej. Jestem pewna, że uda wam się wyciągnąć z tego wszystkiego coś dla siebie. To co, widzimy się później?

1 komentarz :